منتدى كلية الخدمة الاجتماعية بالاسكندرية
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد
يسعدنا انضمامك لاسرتنا سجل الان مع تحيات ادارة منتدى خدمة اجتماعية اسكندرية (ميدو المشاكس)

منتدى كلية الخدمة الاجتماعية بالاسكندرية

منتدى كلية الخدمة الاجتماعية بالاسكندرية
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخولاتصل بنامركز تحميل

شاطر | 
 

 مع المثل الرابع من سلسله الامثال الشعبيه (زى الشيال ....)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حودة
نـــــــــــــــائـــــــــــــــــــــب المــــــــــــــــــــــــدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 72
العمر : 30
تبادل اعلانى :
مزاج :
الاوسمة :
الهواية :
نقاط : 39
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/07/2008

مُساهمةموضوع: مع المثل الرابع من سلسله الامثال الشعبيه (زى الشيال ....)   الثلاثاء فبراير 03, 2009 10:28 pm


السلام عليكم يا احلى شباب وبنات
النهارده فى تكمله لشغل اخويا الكبير حميده فى الامثال الشعبيه معانا مثل حلو اوى
عاجبنى انا شخصيا
يلا بينا نشوف
المثل بيقول (زى الشيال لا يذكر الله الا تحت الاحمال )
والقصد منه ان الناس من كتر الطغيان والجشع مش بتفتكر ربنا الا وقت المشاكل والشدائد)
انت وانتى ايه رايكم فى المثل
هل شايفن انه صح ولا غلط وليه
يلا عايز اشوف الردور الحلوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
الادمــــــن (الــبــاشـــا المـــديـــر)
الادمــــــن (الــبــاشـــا المـــديـــر)
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1426
العمر : 32
الموقع : http://5edma.ahlamountada.com
العمل/الترفيه : مدير الموقع
المزاج : النت والكمبيوتر
البلد :
تبادل اعلانى :
مزاج :
الاوسمة :
دعاء :
دعاء :
الهواية :
نقاط : 945
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع المثل الرابع من سلسله الامثال الشعبيه (زى الشيال ....)   السبت فبراير 14, 2009 6:17 am

فعلا المثل ده صح محدش بيفتكر ان فى ربنا الا اما يكون عنده نصيبه او مشكله

_________________
قـــــــــا ئـــــــــــد مــــــخـــــــابــــــــــرات المـــــــنــتــــــــــدى




لو حد نداك اعمل مش سامع برضاك

انا قولت كلامي و دة نظامي ومش بقي كلام

انا مش مضمون انا ممكن اقلب مجنون

لو شوفتك مع غيري يا ويلك مش هبقي تمام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://5edma.ahlamountada.com
 
مع المثل الرابع من سلسله الامثال الشعبيه (زى الشيال ....)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية الخدمة الاجتماعية بالاسكندرية :: الـــركـــن الـــخـــاص بــالاعـــضـــاء :: ركن الامثال الشعبية-
انتقل الى: